Resepi Network Marketing 06

Jangan kedekut ilmu! 

- Wahai rakan-rakan sekalian, untuk menjadi seorang network marketer yang baik jangan sekali-kali menjadi seorang yang kedekut ilmu. Anda perlu PERCAYA bahawa "LIFE IS ABUNDANT". Rezeki Allah itukan luas.

- Sekiranya ada ahli dari team yang lain memerlukan khidmat nasihat/bantuan dari anda, jangan kedekut! Bantulah mereka seikhlas mungkin. Satu hari nanti mungkin anda pula memerlukan bantuan dari mereka.

- Jangan risau, rezeki Allah itu luas. Setiap orang ada rezeki masing-masing. Rezeki anda tetap akan menjadi rezeki anda, rezeki mereka tetap menjadi rezeki mereka. Malah sekiranya anda membantu mereka, rezeki anda juga in shaa Allah semakin bertambah  

Sekiranya anda rasa ilmu ini berguna untuk anda, jangan lupa share dengan rakan-rakan yang lain. Copy paste pun tak ape. Sebarkan ilmu yang bermanfaat, kerana pahalanya berterusan walaupun setelah anda meninggal dunia 

* Jika anda suka melancong dan ingin mendapatkan pendapatan sampingan boleh pm sy untuk details. Terima kasih. Semoga anda kaya dan berjaya! 

No comments:

Post a Comment